ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ

Εξυπνος καταναλωτής είναι ο ενημερωμένος καταναλωτής



Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Πώς θα μάθεις για τα αντηλιακά

Παρά τους συχνούς ισχυρισμούς, όπως π.χ. «ολική προστασία», κανένα αντηλιακό προϊόν δεν μπορεί να παράσχει πλήρη προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία. Οι τυποποιημένες φράσεις («χαμηλή» – «μεσαία» – «υψηλή» και «πολύ υψηλή» προστασία) πρέπει να χρησιμοποιούνται παράλληλα με τους δείκτες ηλιακής προστασίας ώστε να βοηθούν στην επιλογή του κατάλληλου αντηλιακού προϊόντος.
Αναγραφόμενη κατηγορία Αναγραφόμενος Συνιστώμενηδείκτης ηλιακής ελάχιστηπροστασίας προστασία απότην ακτινοβολία
UV-A«Χαμηλή προστασία» «6»«10»«Μεσαία προστασία» «15»«20»«25»«Υψηλή προστασία» «30»
«50»«Πολύ υψηλή προστασία» «50+»
-2--Να χρησιμοποιείτε αντηλιακά προϊόντα που προστατεύουν τόσο από την ακτινοβολία UV-B όσο και από την ακτινοβολία UV-A•αν και η ακτινοβολία UV-B είναι υπεύθυνη για τα «ηλιακά εγκαύματα», η ακτινοβολία UV-Α προκαλεί πρόωρη γήρανση του δέρματος και επηρεάζει το ανθρώπινο ανοσοποιητικό σύστημα. Και τα δύο είδη ακτινοβολίας είναι σημαντικοί παράγοντες κινδύνου για την εμφάνιση καρκίνου του δέρματος.Ταυτόχρονα, συνιστάται στους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τα αντηλιακά προϊόντα ως ένα μόνο από τα πολλά μέτρα προστασίας από τον ήλιο. Πρέπει επίσης:
• να αποφεύγετε την υπερβολική έκθεση στον ήλιο τις ώρες έντονης ακτινοβολίας, δηλ. συνήθως μεταξύ 11 π.μ. και 3 μ.μ.•• εάν δεν είναι δυνατόν να αποφύγετε τον ήλιο, να είστε καλυμμένοι
• το καπέλο και τα γυαλιά ηλίου σας προσφέρουν πρόσθετη προστασία•• να αποφεύγετε την άμεση έκθεση στον ήλιο βρεφών και μικρών παιδιών•
• να χρησιμοποιείτε τα αντηλιακά προϊόντα σε επαρκή ποσότητα. Η σωστή επάλειψη του προϊόντος είναι εξίσου σημαντική με την επιλογή του ίδιου του προϊόντος. Για να επιτύχετε την προστασία που προσφέρει ο «δείκτης ηλιακής προστασίας», πρέπει να χρησιμοποιήσετε ποσότητα 2mg/cm². Η ποσότητα αυτή αντιστοιχεί σε περίπου 36 γρ. (6 γεμάτα κουταλάκια) αντηλιακής κρέμας για ένα ενήλικο άτομο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Πώς θα περάσεις καλά τις διακοπές σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου